Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги, някой да продава манивелата за крика за 159 ? Че моят липсва, а си е кофти да въртя с отвертката
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

    Comment


    • Колеги имам проблем с една аларма,която почна да излиза доста често,както при първото палене за деня така и след определен престой "Excessive radiator fluid temperature,stop and turn off the engine".Пробвах със смяна на датчика,но няма ефект.И най-интересното,че го прави само когато външните температури са над 10 градуса.

      Comment


      • 1. Алармата заводска ли е или слагана после?

        Кога е слагана, ако е после?

        2.Сигурен ли си, че не от акумулатора?

        Започни с проверка на 1.

        Смененият датчик нов ли е или втора злоупотреба?
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • Първоначално публикувано от Mihailov. Покажи съобщение
          Колеги имам проблем с една аларма,която почна да излиза доста често,както при първото палене за деня така и след определен престой "Excessive radiator fluid temperature,stop and turn off the engine".Пробвах със смяна на датчика,но няма ефект.И най-интересното,че го прави само когато външните температури са над 10 градуса.
          За какъв мотор иде реч?

          Кой датчик си сменял - този на термостата или този на долната тръба на радиатора? Вероятно алармата е заради втория особено ако на термометъра на таблото показанието не надвишава 90 гр.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Да забравих да кажа, че датчика го сменя с нов,акумулатора не вярвам да е понеже взема от един приятел на заем неговият, който беше на не повече от 5-6 месеца (почти нов) и пак същатаработа. Колата я имам от близо 4 години и аларма не съм чувал и не знам дали имам въобще��, а ако имам предполагам, че ще е заводска

            ---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:05 ----------

            Да този който е на термостата. Мотора е 1.9 150 коня

            Comment


            • Колега този датчик, който спомена къде точно се намира на радиатора?

              Comment


              • Първоначално публикувано от Mihailov. Покажи съобщение
                Колега този датчик, който спомена къде точно се намира на радиатора?
                На изходната тръба на радиатора - долния дебел маркуч между радиатора и мотора.

                Не е зле преди да го сменяш да установиш, дали вентилаторът на радиатора се включва. Ако не, може наистина да е висока температурата на изходящата от радиатора течност.

                PS:

                При мен е на самата тръба. Според E-learn, за твоя мотор, се намира в дясната долна част на радиатора:

                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:38.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Благодаря ти колега!!! Тея дни ще я огледам, и ще кажа какво е положението.

                  Comment


                  • Здравейте колеги. Става въпрос за Алфа 159 2.4 200 к.с. Проблемът ми започна с превъртял лагер на трета биела. След купуване на втора употреба глава и блок и изминати 100 км. проблема се повтори. "Майсторите" решиха, че е от маслената помпа. Закупих чисто нова, но при второто събиране на чаркалъците не ми заработи турбото. Сега в друг сервиз са я докарали да работи турбото, но като стигне 3000 оборота колата забива.
                    До тук колата вече я купих още веднъж и ми се реве, защото въпреки всичко от почти година не е в движение. Ако някой може да ми препоръча свестен майстор, който е на до 100-тина километра от Сливен ще съм му благодарен.
                    Алфа Ромео 156 1.6ТС

                    Comment


                    • Колега,
                      Репатрирайте колата до някой от форумните сервизи в София .. за да нямаш драми след това отново.
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                      Comment


                      • Въпрос

                        Здравейте колеги,
                        Бх искал да Ви питам нещо за новата ми 159-ка 2.4JTDm 200 италиан сталиан. На 4 - 5 паления и карания като цяло, започва да дими повече. Гася я, паля я и пак е ок. Ако на някой му се е случвало...
                        Благодаря Ви

                        Comment


                        • Какво разбирате под "започва да дими повече" ?

                          Кога за последно е сменяно маслото?
                          Откога я имате и колко километра имате на нея и от колко "дими повече"?
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                          Comment


                          • Започва да дими повече от ауспусите, така я взех (от батко зтаова знаех за проблема) иначе я карам от 3 седмици. Както си карам и в огледалото се вижда как дими повече от обичайното - бял дим е. маслото е на 3000км. Иначе и на таблото пише, че маслото е за смяна. Пропускам това, защото пише и за задния мигач, но това го оправих с едно движение и всички лампи светят, но съобщението седи.
                            За дименето - от скоро е.
                            Прикачвам снимки.
                            Благодаря
                            Attached Files

                            Comment


                            • Ако е със старо масло дими черно, но не постоянно, а при палене, гасене и форсиране .Същото и с некачествено гориво.

                              Бял пушек може да дими само ако е студено и то първите 2 минути, нека да са 5 минути, та дори и десет, но след това дима не трябва да се вижда, най- много при форсиране на 3-4 000 оборота да се вижда леко синкав дим.

                              При постоянно бял/белезникав дим е възможно да гори антифриз.

                              Според мен първата работа е смяна на маслото във форумен сервиз и диагностика след това.Включително визуална.

                              Едва след това може да се мисли какво и е, и дали изобщо има проблем.

                              Ако маслото е за смяна, не я бави - това не е нито Москвич, нито опел, нито Форд.
                              Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 20:22.
                              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                              Comment


                              • Сервиз в Пловдив?
                                Със сигурност е гледана, но просто този проблем е неглежиран!

                                Comment

                                Working...
                                X